Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, February 28, 2012

Morning

Assalamualaikum semua dan salam sejahtera..

Permulaan hari yang baik kerana seawal 5.30 pagi mata aku dah terbeliak.. huhuu... bukan sebab kena rotan dek mak aku..  ntah aku sendiri pun tak tau apesal aku jadi begini...  Walhal aku setting Alarm aku pukul 6.40 pagi..  Ah.. malam tadi aku tidur awal laa.. (12.00am) hehehe.. awalkan...

Selepas solat subuh, bersarapan roti dan nescafe O panas.. Nikmatnya tak terkata... memang rutin harian pepagi pekena nescafe O atau campur kreamer..  Bini aku dah biasa sangat menu aku hehe.. thanks to her..

Walaupun kini beliau takde di sisi kerana bertugas, akulah yang bancuh sendiri serba serbi..  Rindulah kat awak.. hehehehe...

*Sorry la buat semua kerana terpaksa membaca coretan sengal di pagi hari*


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...