Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, February 21, 2012

Jangan asyik melepaskan nafsu aje


Disaat perut menghantar isyarat bahawa anda perlu segerakan tanggungjawab anda didalam tandas. Cuba perhatikan dulu setiap pelusuk mangkuk tandas yang bakal anda hinggap kejap lagi. Adakah ia betul2 selamat dari sebarang bahaya atau anda memang tak amik peduli langsung demi melayan nafsu buangan anda..?

Apapun aku harap anda periksa dulu lokasinya sebelum padah menimpa. Aku sekadar mengingatkan aje. Selamat menunaikan kewajipan  :D

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

okeh!! lepas nih kena cek dulu!! takutnye~ seram pon ye jugak~

midonz said...

nafiraa - harus sangat2

Aishah Jahirah said...

memang bahaya....beware sokmo....

midonz said...

patut di selidik dulu sebelum hajat dilaksanakan...

EmpayarUtama said...

Dah lama bertapa kat situ kot baru keluar hehe

midonz said...

wah.. haru biru bro kalau dah selesai hajat pastu baru ular tu keluar.. kalau ada yang sakit jantung terus padam kat dalam toilet tu jugak hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...