Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Thursday, February 16, 2012

Masa untuk gelak2

Lawa tak penampilan kami..? Call me if you wanna hire a modelling.. We offer a special price for you..


Muahh... (pas upload pic ni dlm Facebook confirm awek tergilakan aku)


Awas, jangan khianat member sendiri. Kesian kat dia tau...


Sesungguhnya aku lebih hensem daripada mamat specky atas tu...

Apa pendapat korang tentang pic ni..?  "Miang Miang Keladi, Makin Tua Makin Menjadi". Pepatah orang dulu2 kepada si tua gatal. Motifnya adalah.... Lu Pikirlah sendiri.











4 comments:

Unknown said...

eee...pic # 3 !!

MIDONZ said...

sampai hati member dia snap gambar tu... kesian kat dia.. huhuhu... pastu aku tolong sebarkan... aku pon sama jahat...

Anonymous said...

errkkk meleleh..makin tambah hilang selera nak lunch.hahaha.

MIDONZ said...

@maya - cube try test huahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...