Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Friday, February 24, 2012

Jangan ganggu aku


Selepas santapan, aku nak berehat jap.. Jangan ganggu aku nak beradu..



3 comments:

afqh said...

nak ganggu jugak ha5
duta perlancongan tu tak sangat ah
just nak bagi info kat org lain ape yg kte tau
thx for dropping by
p/s gambar ats ni kat malaysia ke
macam seram je ha5

kajaharuna said...

seram....

midonz said...

afqh : yup,ia kat Malaysia.Penah masuk Majalah 3.. saje imbas kembali,tiba2 terlintas dlm kepala..
Terima kasih kembali sbb dtg balik ke Tinta Midonz.

*tak perlu seram2,geli2 je. Ha3*


kajaharuna : ish,ye ke.. takpe dia tgh berehat sekarag ni tak perlu seram2 sgt he3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...