Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Sunday, February 12, 2012

Jom terjun laut

Menyelam di laut dalam sememangnya memberikan suatu kepuasan & pengalaman yang sangat menyeronokan, itupun jika anda pandai berenang (agak sedih jugak sebab aku tak pandai berenang huhuhu...)
Jeles sangat2 bila melihat kawan2 aku dengan lagak eksennya mempamerkan aksi menyelam tanpa pakai jaket keselamatan ataupun pelampung. Ciss... Takpelah, aku nompang gembira gak lah dengan skill korang...

Aktiviti diving sebegini sangat bagus kerana ia mampu membantu melatih mengawal pernafasan kita serta menghilangkan stress. 



Selain itu, kita dapat menikmati keunikan hasil ciptaan Ilahi di dasar laut yang cukup indah. Hidupan spesis laut ini seharusnya kita pelihara agar hidupan ini tidak akan pupus.



Maka tamatlah sudah sesi menyelam di laut bersama aku hehehehe... Dah jangan main lama sangat nanti sejuk keras pulak kang hehehe...

4 comments:

khairul said...

takut dgn laut

Rapunzel Cikilolo said...

aku pun jeles ngan org pandai berenang.... eei! hehe

EmpayarUtama said...

tak berani le hehe. Suka nengok gambar, best :)

midonz said...

kepada Khairul - eh, kenapa pula mcm tu pulak. Kalau kita bersama mereka yang pakar nak takut apa kan... jgn berenang sendirian udah ler...

kepada Rapunzel - samalah kite.

kepada EmpayarUtama - aku pun suka tengok juga, nak cuba menyelam pun ada juga...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...