Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Thursday, March 08, 2012

Muay Thai

Saje aku nak share video ni kepada pembaca yang sedang blogwalking di Tinta Midonz. Ucapan terima kasih yang tak terhingga sebab bersusah payah menjengah aku disini, sungguh terharu..
Okay la sebelum aku merapu dengan lebih teruk, baik aku paparkan sebuah video yang aku kira terpegun dengan skill terpendam yang di miliki oleh sahabat aku si Khairil Anuar aka Krail.


Sukan ini aku kira sudah semakin mendapat tempat dihati remaja masa kini, buktinya area Kuala Lumpur/Selangor sudah banyak menawarkan seni mempertahankan diri (Muay Thai). Taip je kat dalam google pasti korang akan jumpa tempat belajar ni..


Paling penting jangan sesekali salahguna ilmu ini untuk membuli orang.. carilah lawan yang setaraf bukannya melempiaskan pada orang yang lemah, bacul namanya.

* Untuk sebarang tempahan aksesori Muay Thai bolehlah contact encik Krail di sini atau di talian 013-400 4657

4 comments:

Unknown said...

bahaya sukan ni

MIDONZ said...

@ khairul - eh,kalau kita berdisiplin tak la bahaya pon.. saya sempat belajar dgn Krail selamat seminggu.. masa tu kat kulim...memang best walaupun latihannya ketat

EmpayarUtama said...

selalu nengok, sampai berdarah darah

MIDONZ said...

@ Empayarutama - yup, memang betul.. Sukan ni agak ganas tapi terpulanglah pada pandangan masing2 untuk menerangkannya... aku yang join seminggu latihannya pun agak pancit la jugak tapi puas

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...