Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, March 20, 2012

Kisah si isteri

Kisah si isteri


Hargailah mereka sebagai seorang isteri yang taat pada suaminya dan keluarga. Jangan biarkan mereka dijadikan hamba semata-mata. Buat itu dan ini mengikut telunjuk si suami tetapi apakah tugas si suami itu tiada kaitan langsung dalam hal2 rumahtangga...?  Seharusnya kita sebagai suami kena bantu mereka meringankan beban isteri juga, mereka juga bekerja sama seperti suami. Jadilah seorang suami yang bertanggungjawab ke atas isteri dan anak2. Barulah hidup menjadi sebuah keluarga yang bahagia, InsyaAllah.


5 comments:

mak encik | SZ said...

yeee setuju2...
para suami dapat tolong tengok/jaga anak2 masa para isteri/mak tgh buat keje rumah pun dah cukup besarrrrr rahmat ;)

midonz said...

harap2 para suami2 semalaysia dapat meringankan badan tolong isteri.. bukannya org lain..

misz_eyza said...

yup betul tue awak...isteri jugak manusia biasa. jadi hargailah segala jasa dan pengorbanan mereka sbb kdg2 ada yg suami isteri bekerja tp bila balik umah hanya isteri jer bertungkus lumus buat kerja rumah sedangkan suami boleh duduk berehat sahaja.

|| NaFiRaa || said...

setuju sgt3!!

midonz said...

@ misz_eyza & Nafiraa - wanita mana yang tak seronok jika suami sendiri ringan tulang kan.. masa bercinta sanggup buat apa saje,bila dah kahwin suruh tukar lampin anak pun payah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...