Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Wednesday, March 28, 2012

Toilet oh toilet : part 1

Biasa masuk tandas awam maupun tandas rumah sendiri..?
Apa punya soalan lah ni..!!  Budak tadika pun boleh jawab..
Aku cuma nak kongsikan sedikit maklumat yang rasanya kita patut ambil tahu...



Hehehe...  What is it..?  Can you describe what was there..? hehehe...



5 comments:

mak encik | SZ said...

hihihiii...
mmggggg ngeriii la nak bayangkan!

Cheqna said...

tak payah bayangkan sebab pernah jumpa mcm2 at public toilets..tak faham betul kenapa orang tak nak sama-sama jaga kebersihan..mmm.

midonz said...

Terima kasih atas kunjungan mak encik & cheqna. Dari penelitian saya semasa di Singapura,kesemua lokasi yang saya kunjungi memang takde pili air maka perkara2 sebegini sudah menjadi tabiat sejak kecil agaknya.Bayangkanlah,jika nak melepaskan hajat saya terpaksa beli air mineral 1.5 liter semata2 nak menyucikannya malah kemana saja saya pergi botol mineral memang tak lekang dari beg saya.

Maklumlah,tengok sape pemerintah dia dan sendiri mau ingatlah....

|| NaFiRaa || said...

kekeke... x mau lah bayangkan~ kekeke

midonz said...

@ Nafiraa - hehehee... baik jangan bayangkan... takut nanti terbayang2 pulak hehehehe....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...