Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Monday, January 09, 2012

Pilihan Terletak Pada Diri Sendiri

Kisah pelajar cemerlang yang begitu meluas di media cetak dan elektronik sekarang ni membuatkan aku terfikir, bagaimana seorang yang terpelajar malah lebih genius dari aku yang tak hebat ni boleh terpesong akidahnya walhal dia bijak pandai. Nak kata didikan ilmu yang lemau rasanya aku lagi lemau, bahkan aku langsung tak pernah naik kapal terbang macam dia tu.. Nak tunggu aku repeat SPM ke..  belum tentu dapat macam dia.. hehehe..



Ada juga pelajar yang bijak pandai berjaya mengurus diri dengan baik, contohnya Siti Fatimah Mukhtar yang turut menyerlah pada SPM 2006. Beliau kini sedang melanjutkan pelajarannya di UK jurusan perubatan. Info lanjut klik sini


Pokok pangkalnya adalah hati kita. Segala yang kita usaha dan keputusan yang kita ambil bergantung kepada nawaitu serta tawakal kita kepadaNya. Mudah-mudahan pelajar Malaysia yang bijak pandai ini akan dapat mengawal diri dari segalanya dan yang paling penting jaga maruah keluarga agar tidak dicemuh oleh masyarakat Malaysia khususnya.

1 comment:

Anonymous said...

what's up midonz.blogspot.com admin found your blog via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your site http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...