Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Saturday, January 14, 2012

GSC Lite Mentakab

Penjelajahan ke Mentakab, Pahang Darul Makmur. Walaupun pada ketika itu hujan turun sekejap2 di pertengahan jalan tapi itu tidak mematahkan semangat kami untuk ke lokasi terbabit. Suatu perjalanan yang memenatkan dan jauh ke pedalaman menemukan sebuah komplek membeli belah yang bakal mengubah ekonomi penduduk setempat disana.



Adapun dikelilingi dengan pembinaan rumah yang banyak, dengan terbinanya Pacific Star Mall, Mentakab, Pahang; pastinya akan banyaklah peluang2 pekerjaan dan ekonomi akan berkembang pesat.


Akhirnya kami tiba di Pacific Star Mall, Mentakab. Payah juga nak mencarinya sebab untuk sampai ke destinasi, korang perlu menempuh kawasan perumahan dan tapak pembinaan. Tak percaya pun ada pada masa tu, apapun aku tak boleh beri andaian awal kerana kawasan ni baru je dibuka.


Di ruang legar, baru lagi.. kedai pun tak banyak mana pun.. pasaraya Pacific dan kedai fast food yang sudah beroperasi ketika ini. Amik masa sket la...


GSC Lite - terdapat 6 screen dan akan menayangkan 3D juga nanti. Desas desus menyatakan 19 Januari 2012 pembukaannya. Tapi masih belum diputuskan lagi..
Untuk gambar lagi, sila klik blog Munna

Wah, tentu seronok penduduk sekitar Mentakab.. Panggung wayang sudah ada.. Jom menonton..

Lepas ni pasti meriah Mentakab dengan terbinanya komplek membeli belah setinggi 2 tingkat. Suasana di luar perkarangan pada waktu malam.. Good Bye.. kami akan datang lagi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...