Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, December 20, 2011

What the.....

Orang terlampau bijak pandai pun susah juga..  bodoh terlampau lagilah susah..  Apa kita nak panggil mereka ni..? Ada undang-undang tapi tak mahu guna..  Bila tiada undang-undang dikatanya pihak berkuasa tak buat kerja.. 





Laluan kiri adalah untuk kemudahan Teksi dan Bas sahaja..  Lihat gambar yang aku tepekkan ini..  Kesesakkan lalulintas selepas bangunan Medan MARA, Kuala Lumpur menghala ke Jalan Sultan Ismail.
Foto diambil oleh bini aku
Kerakusan segelintir pengguna jalanraya muka tak malu. Takpelah, korang belum kena lagi dengan kuda belang a.k.a. Pakcik Polis Trafik sebab time tu mereka berada di lokasi lain  menjalankan tugas. Kebiasaannya aku biasa nampak banyak kereta kena surat cinta daripada  geng kuda belang ni. Hari ini korang lucky.. Kepada rakan pembacaku, janganlah korang tergolong dalam senarai ini. Jadilah pengguna berhemah.. 


* dengan muka bengang aku pulas volume headphone aku dengan kuat.. sambil dengar lagu Cromok *

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...