Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, December 13, 2011

New baby

Akhirnya satu cinema baru telah dilancarkan bertempat di TGV Sunway Pyramid petang tadi yang mana para penonton takkan kecewa dengan hasil teknologi canggih IMAX. Sebelum ni aku pernah bertugas di Berjaya Times Square KL dan pernah mengendalikan mesin IMAX dalam format 70mm (filem).




Sebahagian staf belakang tabir IMAX Berjaya Times Square K.L.
Ada lagi staf terlibat yg tak dapat aku masukkan,nak jimat ruang hehehe..

Teknologi dulu berbeza dengan sekarang yang sudah dipertingkatkan dengan teknologi digital pula. Tidak perlu pasang filem masa zaman aku dulu-dulu.. Eh, nampak sangat dah tua ahak.. ahak.. ahak...


Kepada sahabat aku, MyDee. Tahniah kau dapat projector tercanggih di tanah jajahan kau dan perasmiannya petang tadi, nikmatilah dengan penuh rasa bangga. Aku tumpang berbangga kerana kau akan merasai suatu teknologi baru dijajahan kau.

                - My photo collection

2 comments:

Ati Masrif said...

sori...
baru perasan ada read more :)
kerja di panggung wayang?
wah best..mesti up to date
semua movie :)

MIDONZ said...

eh nak kata up-to-date tu bolehlah.. tapi jarang2 tgk wayang sejak dah tukar job ni... dulu bolehlah selalu layan movie.. skrg ni payah sket..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...