Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Thursday, December 29, 2011

Crocs

Hmm... cantik tak..? Eh, kat mana korang tengok tu..? Aku suruh korang tengok sandal Crocs dia laa...



Cantik kan Crocs dia..?  Beli yang original tau.. kalau beli kat Uptown ke bazaar ke yang tu semuanya riplika je.. Maknanya tak original.. dah pakai baru tau kualitinya.. Erk..

2 comments:

mak encik | SZ said...

baru "renovate" blog ye en midon cantek!

saya tak penah ada crocs..yang ori mahupun replika..hehehee ... untuk bebudak ni ada la...

Mohd Hamidon said...

thanks mak encik..
ha'ah baru je renovate atas permintaan isteri sy.
Ori dgn replika ni beza pada harga dan keselesaan pemakainya.
Sy pernah pakai replika,member punya je Ori.. saje nak kongsikan kat sini.. Mcm beli jam G-Shock replika dgn Ori yg memang jadi trend remaja skrg ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...