Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Wednesday, December 07, 2011

What..?


Hehehe.. Selamat datang ke stesen keretapi Tanah Merah..  Huh..? biar betul..? Bila pulak Tanah Merah ada stesen keretapi...  Hahaha.. sebenarnya bukan Tanah Merah, Kelantan. Gambar ni aku amik masa berkunjung ke Singapura 2 hari lepas cuma tak sempat nak upload je...

Terkejut juga lokasi ni digelarkan Tanah Merah... Stesen MRT di Singapura....  Penumpangnya amat berhemah sebabnya aku kata begitu ialah mereka ni kalau naik escalator beratur dan akan berdiri di barisan kiri escalator dan dibiarkan kosong di bahagian kanan escalator. Tujuannya bagi memudahkan untuk sesapa yang urgent menggunakan laluan tersebut.. Wahh.. bagusnya..

Begitu jugalah bila menunggu Train sampai.. mereka ni akan beratur dan memberikan laluan kepada penumpang dari dalam train keluar baru diorang ni masuk.. Wow.. hebat... Harap2 orang Malaysia patut mencontohi sikap macam tu... Nice Singapore...

2 comments:

EmpayarUtama said...

peraturan sangat ketat dan memang dikuatkuasakan, kita kat sini jadi bahan mainan je...

midonz said...

ye.. setuju dengan Empayar Utama..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...