Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Wednesday, December 14, 2011

Stack the blocks

Permainan 'stack the blocks' memang menyeronokkan dan korang pasti terhibur jika tahu mengendalikannya. Seperti permainan 'sahibba' ia menguji kemahiran berfikir dalam menyusun ayat dengan menggunakan kepingan huruf yang korang ada. Berbeza dengan permainan 'stack the blocks' yang memerlukan kemahiran korang menyusun bongkah kayu hingga mencapai ketinggian maksima.










Dan secara kebetulan, baru-baru ni aku ke Jusco Bukit Tinggi, Klang kerana ada urusan di sana. Selesai tugas, aku pi jalan-jalan Mall sampai terjumpa game ni..  Takkan nak tengok je, dah tentulah test power dulu..




Berdebar menantikan keputusan oleh juri pengadil, dalam game ni terdapat 4 pasukan yang turut serta tapi 3 pasukan ni telah terbatal kerana bongkahan kayu mereka runtuh disaat wisel penamat dibunyikan oleh pengadil. Bongkah kayu aku yang masih utuh hehehe.. bangganya..


 Dengan rasminya aku berjaya memecahkan record Maran (1.91 meter) sebelum ni.. Aku sebagai perampasnya dengan ketinggian 2.38 meter  Horayyyy... Menurut penganjur, aku kena tunggu sampai hujung bulan December ni jika takde sape yang dapat pecahkan record aku maka aku ditabalkan sebagai juara.. Dapatlah RM400.00 hehehe...  Nice tak..?

3 comments:

mak encik | SZ said...

wahhhh tahniah en midon! semoga takde pencabar lain yg berjaya mengatasi rekod tu!

best tuh rm400 blh gak buat belanja anak2 naik sekolah ni ...

MIDONZ said...

ha'ah.. macam tahu2 je saya nak pakai duit untuk belanja sekolah hehehe.. Thanks to Jusco yang menganjurkan game tersebut.. Harap2 la takde sape yang pecahkan.. Jika suratan tidak terpilih, saya redha.. (chewahh,nada sedey hehehe)

Ati Masrif said...

salam,

permainan mcm ni bagus
utk anak2..

macam boleh di bayangkan

boleh cari di mana?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...