Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, December 13, 2011

Bigger than you have

Engkau ada ke apa yang aku ada..?  Hmm.. Eh, betul ke kau ada..
Bab ni paling aku suka sebabnya aku takde..  Kalau korang ada, korang tersangatlah hebat sebab memilikinya... 
Apakah ia wahai kalian...?????





Sila klik 'baca seterusnya', jika nak tau dengan lebih detail. TQ
Terima kasih kerana sudi ziarah chapter seterusnya..  Salah satu tempat dimana aku terkaget melihat sesuatu yang aku takde langsung dalam rumah aku malahan pejabat aku pun tak memilikinya...




Agak-agak kalau kita switch level 1 pun dah cukup sejuk untuk ruang tamu rumah aku kann.. Jimat tak payah guna penyaman udara..  Kepada sesiapa yang berminat nak order kipas gergasi, bolehlah hubungi aku.. Hehehe.. 


Masa ni aku baru sampai MRT Bishan, Singapore. Lepak jap sementara menunggu member aku dok bayor bil facilities kat ATM Machine.  

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...