Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Sunday, August 14, 2011

Selamat..

Cis..  nasib baiklah aku tak eksiden ni hari..  lahanat punya limo...  kejadian ni baru jap tadi lebih kurang 3.00 pagi masa aku dalam perjalanan pulang dari kerja..


Sesedap ko je merempit kat highway..  aku tak perasan pulak ada guest ke idak tapi yang pastinya pemanduannya tu amatlah membahayakan bagaikan Grand Tourismo dalam PSP aku..  Barangkali polis takde time pepagi ni so sedaplah dia 'henjut'..

Kepada penunggang moto yang lain..  waspadalah pada limo juga..  biasanya kita kena hati2 pada kenderaan berat tapi yang satu ni pun kena waspada gak..  Alhamdulillah, selamat gak aku sampai umah tadi..

2 comments:

Anonymous said...

betul tu teksi...kurang ajar

MIDONZ said...

tak semua pemandu teksi mcm tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...