Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Monday, August 15, 2011

Cowboys & Aliens

Review kali ni dari filem 'Cowboys & Aliens' edaran United International Pictures yang di adaptasikan dari sebuah novel karya Scott Rosenberg. Filem ini di arahkan oleh Jon Favreau, pernah mengarah filem Iron man dan Iron man 2.

Memaparkan plot pertempuran antara masyarakat koboi abad ke-19 dengan alien a.k.a. makhluk asing la..  Memang tak logik pun ada alien datang tapi itulah sebuah hiburan untuk tontonan semua. Walaupun plotnya tak kuat mana pun tapi aku tetap layan sebabnya terdapat pelakon yang aku suka seperti Harrison Ford a.k.a. Colonel Woodrow Dolarhyde iaitu ketua perkampungan kat situ. Dia ni memang seorang hartawan la.


Kisahnya bermula apabila Daniel Craig a.k.a. Jake Lonergan yang mengalami amnesia atau hilang ingatan sementara gitu.. dalam pada itu Jake tercari2 akan identiti mengenai siapa dirinya..  Gandingan 2 aktor ni pun dah cukup buat aku tak jadi nak bangun dari kerusi sebabnya aku suka diorang ni tambah plak ada awek cun plak, Olivia Wilde a.k.a. Ella Swenson sebagai tarikan tumpuan.

Ending citer biasa2 je...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...