Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, August 02, 2011

Amboi.. tak menyempat..

Entri kali ni aku cuba masukkan elimen bebas lak..  Kalau ikutkan petang semalam nak masukkan tapi di sebabkan badan terlalu letih dan lapar, aku batalkan saje niat aku tu..


Hehehe..  sesampai kawasan rumah aku..   rupanya bukan aku sorang je yg berpusu-pusu balik rumah nak berbuka bersama keluarga...   korang tengoklah kereta-kereta tersebut, parking bertindan-tindan..   Jangan tarik 'handbrake' ye kalau tak nak kena scratches oleh mereka-mereka yang sakit hati dengan kereta anda..  

2 comments:

Sz said...

alamakkk...tragis nya parking...

midonz said...

kawasan flat memang mcm tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...