Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Sunday, August 07, 2011

Rise of the Planet of the Apes

Hi semua...  Akhirnya dapat juga aku menonton filem ni kat pawagam..   Ia mengisahkan James Franco a.k.a. Dr Will Rodman seorang saintis yang menjalankan penyelidikan ke atas spesis mawas untuk mencari penawar penyakit Alzheimer. Eksperimen manusia dengan kejuruteraan genetik membawa kepada pembangunan kepintaran mawas. Tidak lama kemudian, permulaan peperangan untuk dominasi antara spesis manusia dan mawas telah berlaku. Haa..  macamana boleh jadi camtu pulak???  Yang tu korang kenalah tonton sendiri...





Aku berpuas hati dengan plot citer ni walaupun menggunakan banyak teknik CGI , aku tak peduli...   Ending of the story BEST..






2 comments:

Anonymous said...

wah review movie kat sini ek..next time leh refer..kehkehkeh
-iem-

midonz said...

InsyaAllah,hanya jika aku menontonnyalah.. kalau tak sempat layan,takde la tu aku nak mengUpdate kat sini.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...