Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Sunday, April 29, 2012

Aku bebas sekarang

Yeahhhhhhhhhhhhh....

Aku bebas sekarang... hahaha...  takde lagi customer call memalam bute... takde lagi breakdown issue..
Yeahhhhhhhhhhhh......
Selamat tinggal Technical Service yang dah lama bersarang dalam hidup aku...
Sudah sampai waktu untuk aku tukar kerjaya yang membolehkan aku meluangkan masa bersama keluarga...
Aku bebas..  bebas.. bebas... (dialog johan dalam teater Lawak Ker Der..)

7 comments:

mak encik | SZ said...

alhamdulillah, tahniah & selamat ke dunia baru (kerja) & boleh la meluangkan lebih masa dengan family ...

! Arjunakirana ! said...

adoiyaiii... dah meninggal? ehh meninggalkan kerja rupanye.. sabo je laaa hehehe

Cheqna said...

Semoga peroleh kerjaya yang lebih baik dan rezeki yang lebih diberkati-NYA..amiin.

Selamat bertugas di tempat baru!

Unknown said...

laga klu dh bebas

MIDONZ said...

yup memang lega sangat3..
hehehe.. sempat lagi Arjunakirana buat lawak hehehe... terima kasih mak encik / cheqna,saya pun harap camtu juga

EmpayarUtama said...

mencabar tak dengan hidup baru ni? ^_^

MIDONZ said...

empayar : mencabarlah jugak.. hehehe.. kalau tak, bukannya kehidupan namanya kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...