Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Monday, May 07, 2012

Rumah oh rumah

Alhamdulillah akhirnya selesai sudah operasi angkut barang2 ke rumah baru di Jengka Mahkota, Pahang. Rasa sengal2 badan masih tak hilang lagi.. jap lagi nak gi kerja pulak..
Walaupun tak seindah mana tapi lega jugaklah bini tak payah menumpang kuarter lagi hehehe...

Nak citer banyak pun dah tak lalu dah sebab mata ni dah penat dan badan pun sama hehehe.. tapi kerja tetap kena pergi juga huhuhu.. Takpelah,slow2 kemas mana yang patut nanti..

Thanks to my love, Pn Sophie Tarmizi. Saye sokmo deh..


6 comments:

mak encik | SZ said...

salam en midonz,

ooo pindah negeri lain rupanya ...
cer citer ...

Cheqna said...

Alhamdulillah..semoga rumah baru menjadi "rumahku, syurgaku" bagi en.Midonz dan keluarga. :-)

khairul said...

nanti leh la publish pic rumah baru kt dlm blog yer

midonz said...

mak encik : yup pindah negeri nampaknya.. KL ke Pahang. Bini dipindahkan kat sana.. kuaters penuh, nak cari umah sewa payah sbb tuan rumah rela sewakan kat budak2 uitm sbb boleh charge lebih per kepala.Jadi kitorang beli umah kat sana,bini kata dia suka dok sana dan nak pencen kat sana.

cheqna : terima kasih.

khairul : akan sy usahakan hehehe..

EmpayarUtama said...

Tahniah dah ada rumah sendiri boleh adjust sendiri mana yang patut, kan

midonz said...

empayar : ha'ah.. bolehlah mana yg patut hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...