Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Wednesday, April 18, 2012

Battleship

Kali ni aku nak citer filem Battleship yang sudah berada di pawagam sekarang. Nak lebih garang, elok layan IMAX full image & fully sharp soundsystem dia.. Pada sesiapa yang pernah layan IMAX, dia tau lah...


Kira beruntung jugaklah rakyat Malaysia dapat layan citer ni sebabnya kat U.S. belum tayang lagi. Malaysia diantara negara pertama yang dapat lesen tayang citer ni diikuti negara Singapura..


Menonton filem aksi perang ni memang teruja sangat sebab aku suka hehehe... Korang patut layan..  Permulaan yang agak slow  tapi babak menarik tercetus selepas 20 minit sampailah credit..
Kiranya peperangan antara tentera laut dan alien la cenggitu..  Aksi yang di tonjolkan cukup berkesan sampai aku layan 3 kali hehehe.. amik ngko...


Satu lagi aku nak bagitau.. korang kena tunggu sampai credit abis sebab penghujung credit ni ada citer lagi.. Laa, tak abis lagi rupanya... memang adat resam orang malaysia bila credit dah keluar time tu la ramai yang dok berebut2 bangun dan terus blah...

Aku memang suka lepak sampai keluar logo filem yang terakhir.. saje je..  lagi pun citer Hollywood ni suka letak citer di penghujung credit..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...