Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Sunday, November 27, 2011

Usah bersedih

Hari ni aku tak sempat nak bawak anak-anak ke taman rekreasi untuk rutin berjogging, terpancar suatu harapan dari wajah sugul mereka. Dengan tenang aku cuba memujuk hati si kembar ni untuk bersabar kerana hari ni terlalu banyak urusan yang perlu aku selesaikan. Hingga membawa ke malam.. 


Walaupun tak dapat pergi ke taman, mereka seolah-olah mengerti dengan keadaan.. Alhamdulillah, mereka faham juga akhirnya..  Aku cuba meyakinkan kepada mereka bahawa aku akan bawa mereka ke taman lagi..
Sabarlah ye sayang...


3 comments:

eita said...

kalau pandai dplomasi dengan anak2..insya allah diorang akan faham...

EmpayarUtama said...

Hehe ingatan kanak-kanak agak kuat tau. Diorang mesti tuntut janji tu :)

midonz said...

Terima kasih semua..
Alhamdulillah, balik dari outstation terus belikan sesuatu kat diorg. Seronok diorg dapat hadiah terus tak bunyi langsung pasal gi taman :)
Tapi saya akan bawa juga nnt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...