Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, November 22, 2011

GARUDA menggila..

Pagi ni aku keluar rumah nak beli surat khabar boleh dikatakan separuh daripada kedai yang jual surat khabar area Sungai Besi, Kuala Lumpur 'Sold Out'..  Amboi, sungguh luar biasa fenomena ni.. Pada sesiapa yang pernah datang ke Pekan Sungai Besi yang berhampiran Kem Tentera Darat ni pasti tau betapa besarnya kawasan ni.. Memandangkan aku dah cukup desperate nak dapatkan Akhbar, aku redah jugak la cari sampai dapat yang akhirnya Berita Harian sempat aku capai.. Harian Metro, The Star habis.. yang tinggal Kosmo, Akhbar Sinar + Tamil + Cina je..





Semuanya gara-gara berita perlawanan bolasepak malam tadi yang berkesudahan Emas dimiliki Malaysia. Sungguh pun kemenangan sudah dimuktamadkan tetapi masih ada rasa tidak puas hati oleh pihak kontijen Indonesia. Kita dapat lihat tindakan mereka dalam BLOG cik Nana ni.. Sikap tak profesional mereka cukup jelas.


Hahaha.. Part ni paling tak munasabah.. Yang korang bakor kaunter tu buat apa..? Tetapi itulah yang terjadi kepada Rakyat Indonesia yang terkenal dengan semangat kenegaraannya...  Terima kasih Sozcyili laporan anda best.. Klik nama Sozcyili untuk berita penuh...

Apa pun terimalah kekalahan ini dengan seadanya dan ubahlah perangai korang baru orang lain hormat kepada anda...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...