Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Friday, November 25, 2011

Transformasi

Hi semua...  Apa khabar korang hari ini, adakah korang happy sepanjang hari ini...?  Atau bengang tahap nak bakor orang ke..?   hehehe..  Walau apa pun aktivitinya yang korang hadapi, jangan sampai melakukan perbuatan yang merugikan diri sendiri udah la yer... Merana badan sehh...

Bila sebut pasal TRANSFORMASI..  Apakah yang bermain-main di kepala otak korang..????
Sorry la yek, aku takde masa nak bincangkan atau memaparkan isu-isu politik negara yang sememangnya ku tak minat... Okay jom baca selanjutnya.. Korang KLIK button kat bawah tu yek... Terima kasih.. hahahahaha.....





Sengaja aku suruh KLIK button tu.. Aku nak korang exercise jari-jari korang..  jangan malas-malas hehehe...
Paparan yang aku nak kongsikan di sini adalah berkisar seorang remaja ni yang sedaya upaya ingin mengubah dirinya setelah menjadi buah mulut kengkawan kolejnya...



Wow, cantik kan... untung la sape yang dapat couple dengan awek ni...


"Baru puas hati aku sekarang, lepas ni banyaklah jantan-jantan yang dok tergilakan aku", mungkin itulah kot dia akan cakap... hehehe...  Semangat tu bagus tapi kalau ada pasang niat lain aku tak campur..  Bye semua...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...