Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Wednesday, November 23, 2011

Jom layan COLOMBIANA

Hmm... Mata aku masih tak dapat dilelapkan setelah puas mencari posisi yang tak berapa nak menjadi..  Mana tidaknya selepas isya' terus padam sampai 12am.. Pastu mulalah tak boleh pejam..  Kononlah nak dijadikan citer aku terus makan waktu Supper(tgh malam).. perut dah kenyang terus layan movie Colombiana yang memang menepati selera aku iaitu filem jenayah / aksi memanjang hehehe...  


Filem ini diterajui Zoe Saldana sebagai Cataleya yang memegang watak utama dalam filem ini. Lakonan yang sungguh mantap yang aku yakin boleh jadi pelapis Angelina Jolie sedikit masa lagi..  Mengisahkan sewaktu Cataleya zaman kanak-kanak, keluarganya telah dibunuh oleh geng kongsi gelap yang mana dia terpaksa melarikan diri meminta bantuan daripada pakciknya Emilio yang melatihnya menjadi seorang pembunuh elit. 




Sepanjang babak, tak keterlaluan kalau aku katakan plotnya menaik je..  Jadi apa tunggu lagi.. Layan la..  






Aku sertakan trailer dari filem ini.. hahaha.. saje nak racun korang semua hehehe.. saksikanlah... 




Filem ni dah ditayangkan maka korang download sendirilah kat internet okay.. Mudah sesangat-sangat..  Korang klik Colombiana ini dan korang download la sendiri okay...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...