Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Wednesday, November 23, 2011

Menerjah lagi..

Apa yang aku dok mengarut sekarang ni..?  Arghh..  Waktu sekarang menghampiri subuh maka secara logikanya akan berkumandanglah azan subuh bagi yang beragama Islam untuk menunaikannya. Kalian juga jangan leka pulak, bukannya susah pun..  pergi ke toilet angkat wuduk kemudian persiapkan diri untuk menyembah Yang Esa.







Sebelum sampai azan subuh, jari aku ni ligat menekan punat2 papan kekunci mencari sesuatu bahan cerita.. Kala ini idea tak mau keluar maka merapulah jawapannya..  Aktiviti tetap diteruskan dengan menerjah blog2 sahabat2 yang meninggalkan jejak2 mereka dalam blog aku.  Sambil otakku ligat bermonolog.. Mak aku pernah berpesan supaya jangan cakap sorang2 nanti dicop kurang siuman aka gila.. 


Image from Google
Hmm.. Banyak blog aku selam dan mengembara di sana, mereka tetap dengan 1 tujuan iaitu menyalurkan maklumat kepada pembaca. Blogger seperti kita terdiri dari kalangan yang hebat dalam penulisannya dan tak hebat pun ada sebab tu kita punyai hak untuk berkarya. Kepada yang tak hebat tu jangan rasa rendah diri, aku pun bukan hebat sangat cuma kita sama2 belajar demi 1 tujuan. 


Image from Google
Blog adalah tempat untuk menyuarakan luahan rasa yang terbuku di dalam jiwa, ia juga sebagai titik permulaan kehidupan. Oleh itu, rajin2 korang menyelam blog sahabat2 anda. Walaupun tak banyak tapi yang sedikit itu mampu menggembirakan hati seseorang. Selamat berkarya.. 

3 comments:

eita said...

betol2...hari2 blogwalking..tengok..baca info....citer lawak..rilek otak...dapat ramai kenalan...best terjah2 ni....
order mi sudah di tutup semalam..he3

munna said...

dulu banyak masa terbuang....sejak ada blog ni banyak manfaat yg kita dapat di samping menambahkan kenalan, berkongsi pendapat dan menimba ilmu

MIDONZ said...

Setuju dgn komen eita & munna, byk faedah yg kita perolehi didalam blog cuma kita pilih yg molek2 aje.. mana yg senget@bercanggah dgn tujuan asal eloklah kita hindarkan.. IT ada kesan baik/buruk maka kita sebagai pengguna yg bijak harus tahu menilainya. Hmm,pendapat anda sangat munasabah ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...