Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Friday, November 25, 2011

18+ Above Only..!

Pembunuhan kejam Junko Furuta



Pada 25 November 1988, ketika beliau baru sahaja berusia 16 tahun, beliau telah diculik oleh 4 orang lelaki. Mereka membawanya dan kemudian mengurungnya di kediaman keluarga Kamisaku, iaitu salah seorang penculik beliau. Rumah tersebut terletak di Ayase, di daerah Adachi, Tokyo. Mereka memperkenalkan Junko sebagai seorang teman wanita kepada salah seorang daripada mereka.


Untuk menutup perbuatan mereka, salah seorang daripada penjenayah tersebut menyuruh Junko menghubungi ibubapanya dan memberitahu bahawa beliau telah lari dari rumah dan sedang berada dengan temannya dan ‘tidak dalam bahaya’

Sepanjang dikurung, Junko pernah beberapa kali cuba melarikan diri, tetapi tidak berjaya dan akan diseksa dengan lebih dahsyat setelah ditangkap. Beliau juga banyak kali merayu kepada ibubapa Kamisaku iaitu tuan rumah tempat beliau dikurung untuk membantu beliau, tetapi mereka takut diapa-apakan oleh penculiknya. Tambahan pula, salah seorang daripada penculik beliau merupakan pemimpin rendah yakuza, dan memberi amaran akan menyuruh kenalannya membunuh sesiapa yang cuba masuk campur.

 Seksaan-seksaan yang Junko deritai:

 HARI PERTAMA:

  •  Diculik.
  • Dirogol (lebih daripada 400 kali)
  •  Kebuluran dan kekurangan nutrisi
  • Makan lipas untuk makanan dan minum air kencing sendiri
  • Dipaksa onani
  • Dipaksa berbogel di hadapan penculiknya
  • Dicucuh dengan pemetik api
  • Dubur dan kemaluannya dimasukkan objek asing

HARI SEBELAS:

  •  Dipukul berulang-ulang kali
  • Mukanya dihadapkan ke lantai konkrit dan penculiknya melompat di atas kepalanya
  • Tangan diikat ke syiling dan badannya dijadikan punching bag
  • Hidungnya dipenuhi darah yang banyak sehingga hanya dapat bernafas melalui
  • mulut
  • Alat pengangkat berat dijatuhkan ke atas perutnya
  • Muntah ketika cuba minum air (perutnya tidak dapat menerima air)
  • Cuba melarikan diri dan dicucuh rokok di lengannya
  • Dituang cecair mudah terbakar di atas kakinya, kemudian dibakar
  • (barangkali untuk mengelakkan dia melarikan diri)
  •  Botol dimasukkan ke dalam duburnya, mengakibatkan kecederaan


HARI 20:

  • Tidak dapat berjalan dengan betul kerana luka terbakar yang teruk di kaki
  •  Dipukul dengan buluh
  • Duburnya dimasukkan mercun dan kemudian dinyalakan
  • Tangan dihempap dengan objek berat dan kukunya dipecahkan
  •  Dipukul dengan kayu golf
  • Rokok dicucuh ke dalam kemaluan
  • Dipukul dengan batang besi berulang kali.
  • Dipaksa tidur di balkoni dalam cuaca musim sejuk
  • Batang besi pemanggang untuk memanggang ayam dimasukkan ke dalam kemaluan
  • dan dubur mengakibatkan pendarahan

HARI 30:

  • Lilin panas dititiskan ke muka
  • Kelopak mata dibakar dengan pemetik api
  • Dicucuk jarum di bahagian dada
  • Puting buah dada kiri di potong dan dihancurkan dengan playar
  • Mentol lampu yang panas dimasukkan ke dalam kemaluan
  •  Pendarahan yang teruk di kemaluan akibat dimasukkan gunting
  • Tidak boleh membuang air kecil dengan baik
  • Kecederaan yang teruk sehingga mengambil masa satu jam untuk turun dan
  • pergi ke tandas
  • Gegendang telinga mengalami kerosakan yang terukSaiz otak mengecut

HARI 40:

  • Merayu penyeksanya “membunuhnya dan membiarkan semuanya berakhir”
  • I JANUARI 1989:
  • Menyambut tahun baru bersendirian.
  • Badannya sudah hilang rupa dan fungsi asal.
  • Tidak dapat bergerak daripada lantai.

HARI 44 (HARI KEMATIAN):

  • Penculiknya memukul tubuhnya dengan batang besi angkat berat, menggunakan alasan kalah bermain mahjong untuk berbuat demikian. Junko berdarah dengan sangat teruk di mulut dan hidungnya. Mereka membakar muka dan matanya dengan lilin.

  • Cecair pemetik api disimbah ke kaki, tangan, muka dan perut, kemudian api dinyalakan. Seksaan terakhir Junko ini mengambil masa lebih dua jam. Tidak lama kemudian, Junko meninggal dunia dalam kesakitan.



  •  So that’s all peeps. Menurut sumber, lebih 100 orang mengetahui keadaan Junko di rumah tersebut, tetapi tidak dapat dipastikan mereka turut merogol atau menderanya atau cuma melawat rumah tersebut. Walau bagaimanapun, tiada siapa di antara 100 orang tersebut cuba menghubungi pihak polis.


Penjenayah tersebut tidak dikenakan tindakan yang berat. Mereka juga cuma didakwa atas ‘mencederakan anggota badan sehingga membawa kematian’ dan bukannya ‘pembunuhan’. Keluarga Junko cuba membawa kes tersebut semula ke mahkamah, tetapi gagal kerana penemuan bukti iaitu air mani dan bulu

kemaluan yang tidak menepati DNA penjenayah. Pendapat saya, bukti tu boleh ditukar. Sebab salah seorang daripada penjenayah tersebut ialah ahli yakuza, yang mempunyai cara untuk memastikan mereka tidak akan dikenakan hukuman yang berat. Mereka hanya dikenakan hukuman maksimum penjara 4, 6 dan 8 tahun

masing-masing, dan penjara 20 tahun kepada ketua penjenayah tersebut. Keadilan tidak tertegak untuk Junko. Penjenayahnya masih bebas hingga kini (tidak dapat dipastikan penjenayahnya terbunuh atau terselamat sewaktu tsunami melanda). Ini ialah peringatan kepada semua untuk melindungi anak-anak, adik beradik daripada menjadi mangsa kejadian seperti ini. Semoga Allah melindungi kita semua.

10 comments:

afqh said...

kesiannya
junko ni buat salah apa

midonz said...

Dia jadi mangsa keadaan.. Yakuza ni geng kongsi gelap yg famous kat Jepun

nur chahaya abadiey said...

zalimnya...!!

midonz said...

betul tu, Nur Cahaya. Mereka ni memang kejam.. tersangat2 kejam..

cinta anak desa said...

x tau nak mcm mana nk gambarkan kezaliman diorg.. =(

midonz said...

Mujurlah kat malaysia ni tak seteruk diorg...

masLinDa said...

ya allah .. sadisnya kes dia ni.
kejamnya manusia skrg .. :'(
sedih la..walaupun kekejaman berlaku,keadilan masih tidak dpt ditegakkan .

midonz said...

keadilan boleh dibeli dengan wang.. itulah masalahnya

hendra mozimal said...

pada sesiapa yg membaca cerita junko ni berhati hatilah.... zaman sekarang ni semakin lama kes bunuh pn blh cover bkn jepun je malaysia pn ada kot yg penting berduit je.....

hendra mozimal said...

pada sesiapa yg membaca cerita junko ni berhati hatilah.... zaman sekarang ni semakin lama kes bunuh pn blh cover bkn jepun je malaysia pn ada kot yg penting berduit je.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...