Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, November 22, 2011

Apabila GARUDA tersungkur lagi..


Bertahun sudah ku menunggu diri mu 


Akhirnya Malaysia dapat juga 
Susahnya untuk ku melupakan mu 
Kerna kau ku cintai selalu 

Tapi sayang Malaysia kembali menuntutmu 
Datang kembali mengenang cinta dahulu 

Mengapa ini semua harus berlaku 
Apakah ini semua kerna pingat Emas
Sedangkan aku cuma watak dalam Games ini 
Tak sanggup aku melepaskanmu 

Kau ibarat Emas yang bertakhta dihatiku  
Tak tahu mana aku nak sorokkan muka ini 


Berikut adalah beberapa rangkap lirik yang aku adjust bagi bunyi sedap sket dari Cinta Tiga Segi oleh penyanyi Saleem. Sudah pastinya kemenangan malam tadi sedikit sebanyak akan memberikan reaksi berbeza-beza oleh pengkritik dari Malaysia maupun Indonesia. Sama-sama kita nantikan muka depan akhbar pagi nanti.

Syabas Team Malaysia B-23 yang berjaya menyumbat gol hasil tendangan panalti MAS (4) - INA (3) selepas seri 1-1 sepanjang 120 minit berlangsung. Lama tu tuan-tuan, pancit rasanya main lama sangat..  Memang gamat stadium Bung Karno dengan 80,000 penyokong Indonesia yang membuat sorakkan semangat kpd pasukan mereka yang akhirnya 'sepi' pada minit akhir kerana mereka di kejutkan dengan kekalahan yang tak terduga iaitu tendangan panalti.

Saksikan sedutan sepakan penalti ini :




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...