Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, September 13, 2011

Puasa 6

Alhamdulillah...
Akhirnya aku berjaya juga menunaikan puasa sunat di bulan Syawal..
Walaupun aku tersangkut beberapa hari lepas sebab badan tak sihat (tekak sakit sbb melantak air manis)
Bila dah abis ni barulah sedap sket nak beraya ke nak pi rumah terbuka ke...
Korang macamana..?  bagi kaum adam yang keUzuran masa bulan Ramadhan tu cepat2lah ganti balik..
berdosa weyy...  dah la time ramadhan korang MC... ni dah sihat ni tak reti2 nak bayar balik ke..
Anyway...  Happy Hari Raya to all my frenz and visitors...
Semoga korang terhibur dengan tulisan dalam blog aku yang tak secanggih mana ni...
Aku harapkan semoga kalian akan terus menyokong aku...
Wasalammm...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...