Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Monday, September 19, 2011

Conan The Barbarian


Yes..  Kita bertemu lagi, review kali ni aku nak story pasal filem Conan The Barbarian yang korang dapat tontoni dalam versi 3D maupun biasa..  Haa..  sekarang ni tengah hangat di pawagam seluruh Malaysia dan Luar Negara..  Nak best lagi layan 3D la yer...  Keterujaan untuk menonton filem ni memang tak dapat di tahan2 lagi dah, apatah lagi bila member aku dah bagi green light dia bagi aku rehat lelama sket sebab time dia dulu aku yang dok cover keje dia hehehehe...  Ada betulnya juga pepatah melayu 'Ada ubi ada batas, Ada hari bolehku balas'


Perkara yang sama berlaku kepadaku hari ni...  Terima kasih sahabatku, Wan Ted





Kalau dulu time aku kecik2 dulu pernah gak tengok filem Conan lakonan Arnold tapi aku langsung tak dapat nak rasa feel menonton sebabnya kecik lagi...  Kali ni bila dah dewasa ni barulah dapat feel kalau nak tengok apa2 movie...  




Okay, berkisah tentang epik peperangan dan menuntut pembelaan atas kematian bapaknya dan penduduk kampungnya oleh kezaliman Khalar Zym si laknat dan kuncu-kuncunya.










Sepanjang pengembaraan Conan dalam menjejaki Khalar, pelbagai dugaan dan rintangan  yang di tempuh. Aksi Conan yang padat tidak akan membuatkan korang bosan malah nak ke toilet pasti tak mau punya hehehe....


Plot yang naik dan kadang2 ada turun sket tapi tak lama..  pastu naik balik hehehehe...  korang paham ke apa aku citer ni...  walaupun citer ni padat dengan aksi mencantas sana sini, sedikit sebanyak terselit juga bibit2 romantis yang tak keterlaluan...  


Pengakhiran citer, BEST...  

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...