Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Sunday, September 25, 2011

Isu Hantu Bonceng makin panas..

Assalamualaikum semua, berjumpa lagi kita yer...

Wah, nampaknya bantahan terhadap filem Hantu Bonceng menjadi tajuk utama... Aku pun tak tahu mana nak sokong..  Hmm..  mungkin korang boleh baca entri dari SINI.

Selepas korang baca..  korang nilailah sandiri, pendapat aku mungkin akan menyinggung sensitiviti masyarakat di luar sana tetapi aku sekadar memberikan pendapat ikhlas aku je...  Kalau korang tak setuju aku takde hak ke atas korang untuk memangkah sape2...  Seperti kata abg Ahmad Idham, setiap aspek dalam skrip sudah di perhalusi dan disahkan oleh pihak tertentu. Jadi, apa kata anda pula..?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...