Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, September 06, 2011

Hantu Bonceng

Salam Aidilfitri kepada semua pembaca sekalian..  agak lama juga aku tak update blog ni, kesibukkan kerja ditambah pula jemputan rumah terbuka dari kawan2 turut menjadi penyebab utama aku tak update..





Okay, entri kali ni aku nak sentuh pasal filem Hantu Bonceng yang di tayangkan di pawagam ketika ini..  Bagi korang yang sudah menonton Hantu kak Limah Balik Rumah, Ngangkung...  haa.. korang pasti boleh tengok citer Hantu Bonceng ni..  Kiranya seram komedi gitu.... Terbaik dari ladang tu..

Apapun tahniah aku ucapkan kepada abg Ahmad Idham yang bikin filem ni jadi best..  Sesuai sangatlah kalau korang bawak 1 family menonton,pasti tergelak nak terbelit usus perut hahaha...



Kisah si raja rempit dihantui oleh hantu Maya (juliana evans) maka berlakulah macam2 insiden kelakar sepanjang menonton filem ni..  Korang tengoklah sendiri ye..  kalau aku citer banyak2 nanti kata aku potong stim korang nak tengok plak..

Aku tabik spring kat abg Ahmad Idham kerana bikin citer gempak ni... Ayuh beramai2 serbu sekarang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...