Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Saturday, October 29, 2011

Jodoh

Betul ke pepatah mengatakan Jodoh serta pertemuan diantara 2 insan telah ditentukan oleh Allah SWT..?  Hmm, bunyinya memang menarik perhatian aku tetapi jika tanpa sebarang usaha di lakukan dan hanya menunggu jodoh tu datang sendiri yang mencari kita..  Memang tak jumpa la jawapannya..





Zaman sekarang pelbagai cara untuk kita mencari cinta yang berkemungkinan menjadi suri hidup. Malah ada yang suka mencari cinta dalam kalangan sahabat sendiri. Apapun tindakannya biarlah datang dari hati yang ikhlas dan jujur dalam memberi cinta kepada pasangan anda. Jika cinta sudah berbalas maka janganlah pulak salah seorang tu cuba2 nak tambah lagi atau curang kerana melukakan perasaan hati si dia boleh mengakibatkan perkara menjadi buruk atau bertambah parah.

Laman sosial pun tak kurang hebatnya jugak, ada juga pasangan bertemu jodoh dalam laman2 sosial misalnya itu pun jika setiap pasangan jujur dalam perhubungan. Mana yang negatif tu cuba2lah elakkan ye.. Pada insan yang cuba merosakkan insan lain untuk melempiaskan nafsu semata2, fikirkanlah masa depan mereka, usah dirosakkan ia..


Pada insan yang baru menerima cinta dalam masa singkat, fikirkan sejenak apa yang dah keluar di dada2 akhbar ye. Menerima cinta memang mudah tetapi menanggung akibat cinta terlarang terlalu pedih untuk di terima tambah2 lagi bila anda di tinggalkan begitu saje bersama benih bukan bergelar suami..
Selamat mencari jodoh @ cinta..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...