Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Sunday, October 09, 2011

Al - Hijab


Hi para pembaca sekalian..  Aku baru je layan filem Al - Hijab di pawagam..  Nampaknya filem ni menepati citarasa aku sebagai penggemar genre seram.


Kisahnya bermula apabila Raff (Pierre) mendapat tawaran watak utama dalam filem 'Jalan Mati' yang akan digandingkan bersama Fazura. Dimana pengarah (Aziz M.Osman) mahukan Raff menjiwai watak yang diberikan malah diberi tempoh untuk meneliti skrip yang telah di berikan. Agak malang kerana Raff masih tidak dapat nak jiwainya walaupun berkeping DVD dok tayang demi mencari feel tersebut. Kiranya mamat ni tak takut hantulah gitu..


Raff makin tension kerana masih tak dapat nak cari orang yang dapat bantunya membukakan hijabnya dan suatu hari beliau telah mendapat sms pelik dari orang yang tak dikenalinya agar datang ke suatu tempat.


Sejurus tiba di sana Raff ditemukan dengan seorang makcik bernama Mak Itam yang akan membantu membukakan hijabnya. Akan tetapi ada musibahnya jika tidak ditutup hijab itu.. Apakah yang berlaku nanti...?  Saksikannya di pawagam sekarang...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...