Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Saturday, June 02, 2012

Sebuah rancangan Iklan TV

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca yang dihormati sekalian..  semoga kalian berada di dalam keadaan sihat2 selalu dan kalau ada masalah sila jangan serabut2 kepala otak anda dengan melakukan perkara2 yang merugikan diri sendiri ek...  cubalah dekatkan diri dengan melakukan senaman ringan atau bersiar2 di taman, mudah2an jiwa anda kembali tenang...

Bila sebut pasal tenang, aku nak tunjukkan sesuatu iklan yang agak cute jugaklah...  semoga anda semua terhibur dan jangan serabut2 lagi...


Agak2 pernah jumpa ke kawan2 yang kena situasi macam ni...?  hehehe...  Apakah pengajaran yang anda dapat selepas menonton iklan ni..?  Cari sendiri...

4 comments:

mak encik | SZ said...

hahahaaa...
kebetulan mmg saya betul2 tgh serabut ni ...
membantu sungguh la iklan ni ...
beza betul awek cun ngan "awek" gagah tu! terus lari anjing tu ye..

khairul said...

hhe lawak betol

midonz said...

kenapa pilih tiruan, kan dah kena hehehehe...

midonz said...

anjing pun terus lari.. hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...