Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Monday, June 11, 2012

Bila lelaki jadi surirumah

Bunyi macam pelik tapi itulah kebenarannya. Tentu payah untuk menukar pandangan sesetengah orang tentang perkara ni..


Sememangnya ego seorang lelaki sangat tinggi, bila disuruh buat kerja rumah pasti melenting. Lain pula halnya bagi mereka yang sanggup melepaskan bidang kerjaya yang sudah lama diceburi demi keluarga. Bagi aku tak salah si suami berkorban kan...? 


4 comments:

M!ssYanZ said...

hahahaha..klau laki aku jadi superdad..hahaha tongangg langang la umah...

mak encik | SZ said...

hidup memang sentiasa memerlukan pengorbanan ...
klu dah hidup suami isteri memang kena banyak tolak ansur ... ego2 tu dah jatuh nombor berapa ntah ...

khairul said...

malas nk ke dapur hehe

midonz said...

terima kasih di atas pandangan ikhlas korang, sememangnya tak semua kaum suami mampu melakukannya tapi jika keadaan memaksa tak mustahil ego tersebut dapat di kikis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...