Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Sunday, November 14, 2010

Bagaimanakah cara anda berhibur laman sosial?

Semakin banyak dan berkembang pesat kalau kita lihat dalam internet.. tak kurang hebatnya sampai ada yang tak keluar makan hanya kerana dok melayan laman sosial...


Sekarang ni banyak jenis ada, rasa tak perlulah kita nyatakan dengan lebih terperinci salah satunya adalah Facebook yang menjadi pilihan 1dunia. Wow, memang hebat si pencipta laman sosial ini..




Adakah anda semua tahu bahawa penggunaan facebook secara berterusan akan menyebabkan prestasi kita akan turut terjejas. Saya tidak kata ianya buruk tetapi gunalah dengan cara yang berhemah..


Suatu masa dulu, saya cukup ketagih dengan facebook hingga menyerlahkan perubahan yang ketara berlaku pada diri saya(suka ambil contoh diri sendiri drpd mengata orang lain). Rasanya tak perlulah saya khabarkan di sini.. para pembaca sudah sedia maklum akan perkara  seperti ini malah sudah banyak forum2 memperdebatkan mengenainya..


Kesimpulannya, baik buruk laman sosial yang anda luncuri sebenarnya terletak pada diri sendiri. Tak perlu salahkan kepada pencipta atau aplikasi itu sendiri.. Pencipta mempunyai objektifnya dalam membina  empayarnya dan sudah tentu mereka bukan ingin menyesatkan kita semua..  Fikirkanlah....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...