Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Monday, June 27, 2011

Menanti detik bersejarah

Tengah hari ni hati aku bercampur takut.. risau.. tapi aku tetap cool.. hahhaa.. sebab ruang menunggu air cond tahap peti sejuk ke.. arghh.. apa hal pulak dengan citer air cond pulak ni..  Ish, aku nak citer pasal bini aku masuk hospitallah hari ni..

Kalau mengikut kiraan waktu, memang sudah masuk 38 minggu dah.. Puas aku tukar posisi duduk aku.. sampai tahap naik kebas dibuatnya... setelah hampir 2jam menunggu, akhirnya bini aku pun keluar dari bilik doktor.

Dengan penuh sabar aku tunggu apa yang nak diucapkannya.. aku tenang mendengar penjelasannya dan dia memutuskan untuk balik ke rumah..

Eh, kenapa jadi macam tu pula? hahahahaa... korang sabarlah yer... nanti aku citer... jumpa lagi...

2 comments:

Sz said...

aaa saspen...

dokter suh wife balik dulu tunggu smpi contraction datang ye...

midonz said...

iye la...
hish.. tension jer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...