Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Tuesday, November 06, 2012

Cendol @ drive thru

Biasa sangat dengar cerita pasal Cendol Bakar daripada kawan-kawan dan kebetulan ada majlis kenduri kahwin adik aku kat sana. Dalam perjalan pulang ke Kuala Lumpur aku singgahlah lokasi yang hebat sangat diperkatakan tu...

Apa yang menarik sangat sampai kami terpaksa tunggu hampir 1 jam beb...













Komen ikhlas daripada aku, dari sudut kepelbagaian menu, harga  & publisiti kira memuaskan dan aku suka konsep drive thru ni.  Perkhidmatan dalam mengambil tempahan dan penyediaan perlu di pertingkatkan lagi dan dari segi rasanya adalah biasa2 je sama seperti penjual cendol di kuala lumpur cuma konsepnya tampak menarik kerana setiap pemandu yang lalu di jalan tersebut pasti tertarik punya termasuklah aku sendiri.. Kepada yang nak cuba silalah datang ke Sabak Bernam, Selangor. Sangat mudah kalau menyusur lebuhraya Latar/Kuala selangor.

2 comments:

Aishah Jahirah said...

cendol pun ada drive thru...hebat...

MIDONZ said...

hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...