Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Friday, November 04, 2005

Selamat Menyambut Aidilfitri


Kupanjatkan kesyukuran yang tak terhingga ke hadrat Allah S.W.T. kerana dengan limpah kurnia serta rezeki yang tak pernah kurang kepada aku seisi keluarga. Tak sangka pulak kali ni aku menyambut Ramadhan dan Syawal bersama-sama anak2 & isteri. Seronok rasanya, tak dapat aku nak gambarkan... biasalah kalau dah bekeluarga sudah pasti ada perkara2 yang tak dapat kita lupakan umpamanya kena layan karenah anak2 time nak berbuka puasa hehehe...

Alhamdulillah sepanjang menjalani ibadah puasa tiada perkara2 buruk berlaku kepada aku serta suku sakat(family & kawan2). Kita sering terbaca dalam akhbar kisah orang mengalami kecelakaan di bulan posa dan terbaru time malam raya pun ada. Kita seharusnya bersyukur kerana masih lagi dilanjutkan usia kita hingga ke hari ini. TanpaNya hidup kita pasti kucar kacir... sebab tu kita kena ingat pada Allah.

Di Syawal yang berbahagia ini aku suka sangat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua yang sedang membaca blog aku ini. Mungkin ada diantaranya yang memang kenal denganku, maaf zahir batin & halalkan segala makan / minum masa kita kat warung ker @ mana2 kedai makan yer... mungkin aku terlupa nak bayar ker...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...