Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Thursday, August 11, 2011

Zzz..

Jam baru pukul 6.00 ptg, mata dah terasa layu..  Hari ni sibuk betul sampai takde masa nak makan tengah hari.. Ops.. Astaghfirullahalazim... puasa la woi..! Adehh..

Hehehe.. nasib baik tak teguk air tadi hehehe...  rugi puasa aku hari ni..  
Dah tak lama dah masa untuk berbuka, bawak2 le bersabar ye cik midonz...

Malam tadi aku dengan ahli keluarga aku tolak abah + adik bongsu yang tak nak ikut..  pergi ke rumah seorang teman ni.. kiranya teman ni ada bikin Catering la senang cakap..  Eh, nak buat catering tu..?  
Adik aku nak kahwin daaa.. hehehe..  Akhirnya sampai gak la lokasi yg dituju.. Area Kg. Sungai Cincin, Gombak. Perbincangan secara bersemuka lagi mudah kalau nak dibandingkan dalam talian..  kiranya nnt takdelah misunderstanding gitu..  Akhirnya dah capai kata putus dan segalanya berjalan lancar..  hanya menunggu tarikh perkahwinannya saje...  

Kepada adikku Hamidah binti Mohd Ariffin, abang doakan yang terbaik untukmu adikku.. 
Oh yer.. kalau korang nak test survey catering ni, sila klik NAZLIEZA.  Moga2 ia menepati citerasa anda, bagi aku...  rasanya ia berbaloi dengan wang anda... 

Ahhh... adoiii.. menguap lagi aku ni... aii.. lambatnya jam aku ni.. rosak ke apa..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...