Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..

Korang tentu suka story ini..

Sunday, July 17, 2011

Demam games online


Tentu sesape saje yang ada akaun facebook mesti terjebak dengan games online seperti Cityville ni.. Ini adalah sebahagian je.. ada banyak lagi games yang boleh korang dapat kat dalam facebook..  Bagi aku sebagai pengguna facebook memang tak dinafikan aku pun terjebak sama dalam kancah permainan dalam talian ni yang tak perlu muat turun ke dalam PC atau Laptop korang. Jimat ruang hard disk korang kan..

Walau macamana pun gunakan dengan cara yang betul yer... jangan disalahgunakan facebook ni untuk menggodam ke menyebarkan fitnah ke dan bermacam lagilah..

Ahh.. kita ketepikan dulu soal penyalahgunaan ruang facebook. Aku nak citer pasal games hari ni.. Aku memang sukakan games malah aku pun kaki PSP dan PlayStation. Sampai rosaklah PlayStation aku tu...
Bagi korang yang nak merasa kehebatan PSP, silalah beli malah korang takkan rugi kerana ia bukan saje best malah korang takkan bising kalau tunggu awek lama2 pun.. Iye la sambil2 tunggu awek,pekena PSP dulu kan.. Lalalalalala..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...