Akhirnya satu cinema baru telah dilancarkan bertempat di TGV Sunway Pyramid petang tadi yang mana para penonton takkan kecewa dengan hasil teknologi canggih IMAX. Sebelum ni aku pernah bertugas di Berjaya Times Square KL dan pernah mengendalikan mesin IMAX dalam format 70mm (filem).
Tinggalkan Link Anda disini... Saya akan melawat anda disana..
Korang tentu suka story ini..
Tuesday, December 13, 2011
Bigger than you have
Engkau ada ke apa yang aku ada..? Hmm.. Eh, betul ke kau ada..
Bab ni paling aku suka sebabnya aku takde.. Kalau korang ada, korang tersangatlah hebat sebab memilikinya...
Apakah ia wahai kalian...?????
Sila klik 'baca seterusnya', jika nak tau dengan lebih detail. TQ
Bab ni paling aku suka sebabnya aku takde.. Kalau korang ada, korang tersangatlah hebat sebab memilikinya...
Apakah ia wahai kalian...?????
Sila klik 'baca seterusnya', jika nak tau dengan lebih detail. TQ
Wednesday, December 07, 2011
What..?
Hehehe.. Selamat datang ke stesen keretapi Tanah Merah.. Huh..? biar betul..? Bila pulak Tanah Merah ada stesen keretapi... Hahaha.. sebenarnya bukan Tanah Merah, Kelantan. Gambar ni aku amik masa berkunjung ke Singapura 2 hari lepas cuma tak sempat nak upload je...
Terkejut juga lokasi ni digelarkan Tanah Merah... Stesen MRT di Singapura.... Penumpangnya amat berhemah sebabnya aku kata begitu ialah mereka ni kalau naik escalator beratur dan akan berdiri di barisan kiri escalator dan dibiarkan kosong di bahagian kanan escalator. Tujuannya bagi memudahkan untuk sesapa yang urgent menggunakan laluan tersebut.. Wahh.. bagusnya..
Begitu jugalah bila menunggu Train sampai.. mereka ni akan beratur dan memberikan laluan kepada penumpang dari dalam train keluar baru diorang ni masuk.. Wow.. hebat... Harap2 orang Malaysia patut mencontohi sikap macam tu... Nice Singapore...
Sunday, December 04, 2011
Exercise keeps you healthy
Ke mana menghilangnya semangat diri.. Entah ia masih wujud atau sudah berkubur.. seolah-olah esok sudah tiada buat si jasad.. Ahh.. Apa yang aku dok merepek ni.. Hahaha.. kita biarkan saje persoalan tu pergi tanpa jawapan hehehe.. Yang pastinya aku suka menyatakan di sini bahawa kita seharusnya jangan dok malas-malas makan tanpa henti dan menonton TV je.. Gerakkan seluruh anggota badan korang dengan melakukan senaman.
Melakukan aktiviti regangan ni tak semestinya di luar rumah, dalam rumah pun boleh juga. Contohnya bersenam di depan TV tapi pastikan ruang tamu/bilik korang tak sempit supaya mudah korang nak lompat sana sini dan sebagainya..
Melakukan aktiviti regangan ni tak semestinya di luar rumah, dalam rumah pun boleh juga. Contohnya bersenam di depan TV tapi pastikan ruang tamu/bilik korang tak sempit supaya mudah korang nak lompat sana sini dan sebagainya..
Subscribe to:
Posts (Atom)

